Skip to content

Klassiske bryllupsfotografer

May 28, 2012

Betydningen af traditionelle bryllupsportrætter

Når du har bekræftet din bryllupsfotograf legitimationsoplysninger, eller bestemmes fotografen er begavede nok til at udføre ansvar dokumentere dit bryllup, er der mange andre overvejelser at gøre. Først og fremmest du skal spørge dig selv, hvis du sætter pris på deres stil: møde med dem god tid inden brylluppet til at samarbejde i deres seneste arbejde og skabe en åben linje af kommunikation. Er det faglige også let tilgængelige? Når disse spørgsmål er blevet besvaret, skal du også sørge for, at de billeder, du får vist faktisk blev taget af professionelle.

Mange fotografer har en bestemt stil. Nogle fotografer er strengt fotojournalister, nogle er udelukkende traditionelle kunstnere og andre vise både færdigheder og typografier kombineres som en samlet enhed. Som kunsten at fotografering skred frem, har bevægelsen bryllup photojournalism lokket i mange bryllup par i de seneste år. Dog bør betydningen af traditionelle portrætter aldrig glemmes. Formelle portrætter har været et af de mest populære former for kunst i århundreder. Alle de historiske skikkelser har valgt for at registrere sig via denne kunstneriske tilgang til en meget god grund: traditionelle portrætter henter emnet yderste smigrende perspektiv og vision. Ikke kun er et bryllup som helhed bemærkelsesværdigt dyre, overvejer den forberedelse indsats alene at blive dine smukkeste på din bryllupsdag (med omkostningerne ved Brudesuite operationskitler, sko, undertøj, smykker, hår, make-up og blomster), det ville være tåbeligt at ikke betragte portrætter er et vigtigt fokus for dit bryllup album. Det er grunden til hvorfor du skal sikre dig din fotograf besidder en rig portrætter portefølje.

klassisk bryllupsfotograf

3: Klient forholdet – er din fotograf, der er villig til at dele?

Bryllupsfotografering bør ikke kategoriseret i blotte virksomhed som betaling ved levering af tjenesten. Din bryllupsdag kræver en fotograf opmærksomhed på detaljer, inspirerende touch og den største hengivenhed. At vælge den rigtige fotograf er en intim affære. Tager din fotograf begivenheden bryllup med personlige overbevisning? Er din fotograf villig til at dele sine personlige erfaringer? At kende din fotograf er resultatet af vilje til at dele. Hvis du ikke føler dig komfortabel med din fotograf, vil kvaliteten af dit bryllup album lide. Nedenfor kan du få af min personlige tilgang til fotografering:

Før og efter få Brudens tillid: mange klienter har udtrykt mig at jeg har fotograferet meget smuk brides, og bekymre mig at de ikke ville se så smukke. Disse overbevisninger skaber ofte tryk og spændinger på bruden, men ikke at bekymre dig, med væsentlige ingredienser af ordentlig frembyde, belysning og makeup, en smuk formelle portræt billede vil sejre. Jeg har vist brides, før og efter billeder af mine portrætter, og mange har været forbløffet over at se min brides, vågne op om morgenen, ligne de fleste af os, og derefter omdannes i fotografering skal billede-perfekt brides. Ligesom omdannelsen af en sommerfugl behov den korrekte miljø og plejende, er det samme gælder for en fotografering shoot, som kræver de korrekte kunstnere, og i samarbejde med bruden selv at oprette og hente hendes skønhed.

Forstå betydningen, inddrages: jeg ofte holde kontakt med mine klienter. Når en af mine unge brides mistede hendes far uventet seks måneder efter hendes bryllup, indså jeg hvor vigtigt fotografering dokumentationen er i en families historie. Billeder af hendes far ser på hans kun barnet udfolder sig en historie om kærlighed og hengivenhed.

En anden erfaring omfattede en brud og groom, som havde deres modtagelse i deres bedsteforældre Jersey Shore modtagelse hall. Nette havde tilbragt sin sommer ferier på denne modtagelse hall for, så længe han kunne huske. Længe efter deres ceremoni, jeg har modtaget en vidunderlig e-mail fra dem udtrykker mig, den Grand Old Barclay i Belmar, NJ blev revet ned og solgt til investorer, som i stedet ville bygge condominiums. Brud og groom var utroligt taknemmelige, at dette stykke historie går tilbage til den nette barndom ville kunne bevares visuelt.

At kende mit arbejde vil være værnes og der refereres til af familiens medlemmer på tværs af mange generationer bringer mig følelse af stolthed og engagement.

Leave a Comment

Leave a Reply

